آرشیو آذر ماه 1401

کلینیک بارانا؛ مجهزترین دندانپزشکی در مشهد

دندانپزشکی بارانا در مشهد؛ ارائه دهنده انواع خدمات درمانی و زیبایی دندان

خدمات کلینیک دندانپزشکی بارانا

لمینت دندان

لمینت پوسته هایی نازک از جنس سرامیک و همرنگ دندان هاست که جهت زیباتر شدن طرح لبخند، ترمیم اشکالات ظاهری دندانها و یا حذف پوسیدگی ها به کار می رود. با لمینت نه تنها مقاومت مینای دندانها افزایش می یابد؛ بلکه می توان رنگ، فرم و اندازه آنها را در کلینیک بارانا (بهترین دندانپزشکی در مشهد) به وضعیت دلخواه درآورد.

کامپوزیت دندان

ونیرها که به صورت لایه لایه بر روی سطح جلویی دندان ها چسبانده می شوند، بدرنگی های خفیف و یا عیوب جزئی در دندانها را هدف قرار داده و با رفع نواقص ظاهری، زیبایی طرح لبخند را تضمین می کنند. بهترین متخصصان زیبایی و دندانپزشکی در مشهد، رنگ کامپوزیت ها را متناسب با رنگ پوست، رنگ دیگر دندانها و سلیقه شخصی بیمار انتخاب می کنند.

ایمپلنت دندان

خدمات ایمپلنت در مجهزترین کلینیک دندانپزشکی مشهد؛ با هدف پر کردن جای خالی دندانهای از دست رفته و به عنوان یک درمان استاندارد و روش تقریباً دائمی، برای کلیه بیمارانِ واجد شرایط قابل ارائه است. ایمپلنت برای ثابت ماندن در استخوان فک نیازمند تکیه بر دندانهای اطراف نیست. در این روش کاشت، پایه یا فیکسچر ایمپلنت به جای ریشه دندان طبیعی و روکش آن؛ به عنوان تاج دندان نیز عمل می کند.

لینک منبع: دندانپزشکی بارانا در مشهد