آرشیو دی ماه 1401

کلینیک بارانا؛ مجهزترین دندانپزشکی در مشهد

ایمپلنت اقساطی در کلینیک بارانا

ایمپلنت اقساطی در مشهد؛ یکی از مزایای کلینیک بارانا

به دلیل بالا بودن قیمت ایمپلنت دندان در مشهد و هزینه های خدمات جانبی مورد نیاز برای یک کاشت موفق، بسیاری از افراد درمان خود به این روش را پشت گوش می اندازند و در حقیقت نمی دانند که با به تأخیر انداختن زمان کاشت، بیشتر از قبل ضرر خواهند کرد.

قیمت خدمات دندانپزشکی روز به روز در نوسان است و با زیاد شدن تعداد کلینیک ها و عدم کنترل هزینه ها بسیاری از افراد با صرف نظر از مراجعه به دندانپزشک، به خود درمانی می پردازند و از این طریق آسیب زیادی به سلامت دهان و دندان خود وارد می کنند.

کلینیک بارانا مشهد با فراهم نمودن شرایط پرداخت هزینه ها به صورت اقساطی سعی کرده تا خیال بیماران خود را آسوده نماید تا آنها سریعتر بتوانند با برخی مشکلات ناشی از بی دندانی کنار بیایند.
از این رو امکان بهره مندی از خدمات ایمپلنت با بهترین مواد سازنده و نیز کیفیت بالا برای تمامی افراد در کلینیک بارانا فراهم بوده تا همه بتوانند لبخند زیبا را تجربه کنند.

 
ایمپلنت قسطی در کلینیک بارانا مشهد
امکان بهره مندی از خدمات ایمپلنت اقساطی در کلینیک دندانپزشکی بارانا مشهد

البته ناگفته نماند که شرایط ایمپلنت اقساطی در مشهد برای مراجعه کنندگان کلینیک بارانا به این صورت است که معمولاً %60 از هزینه در ابتدای کار و %40 باقیمانده پس از گذشت 4 ماه، هنگام قالب گیری روکش ایمپلنت قابل پرداخت می باشد.

مزایا و معایب ایمپلنت دندان چیست؟

از مزایا و نتایج موفقیت آمیز کاشت ایمپلنت در مشهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

1- بهبود عملکرد دندان ها و کمک به دستگاه گوارش

2- کاهش احتمال تحلیل و از بین رفتن استخوان فک

3- تضمین سلامت لثه و دندان های مجاور 

4- در صورت مراقبت عمر دائمی دارند

5- همانند دندان های طبیعی به نظر می رسند

6- سهولت رعایت بهداشت دندان ایمپلنت شده نسبت به سایر روش های کاشت

مزایای ایمپلنت چیست
لبخند طبیعی از مزایای کاشت ایمپلنت دندان به شمار می رود.

اگر چه ایمپلنت دندان نسبت به سایر روش های کاشت دندان در مشهد معایب کمتری دارد، ولی با این حال قبل از انتخاب مناسبترین درمان برای دندان های از دست رفته باید در کنار تمام مزایا به نقص های آن نیز توجه کرد.

 

1- برای کاشت نیاز به حجم و تراکم بالای استخوان دارند

2- احتمال ضعیف شکستن بدنه ایمپلنت در اثر وارد آمدن فشار زیاد

3- شل شدن پیچ ایمپلنت با فشار زیاد

4- لق شدن روکش ایمپلنت در اثر فشار زیاد

5- بروز علائم عفونت ایمپلنت در برخی موارد نادر

6- طولانی بودن دوره درمان

7- هزینه بالای درمان ایمپلنت

معایب ایمپلنت دندان
شکستگی ایمپلنت دندان در اثر فشار زیاد و ضربه خوردن

برای اطلاع از قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین کلیک کنید.

قیمت ارتودسی دندان در کلینیک بارانا مشهد

هزینه ارتودنسی در مشهد

اصلی ترین دغدغه قبل از انجام سیم کشی، قیمت ارتودنسی دندان در مشهد است؛ اما تا قبل از مراجعه به متخصص و معاینه توسط او نمی توان به طور دقیق هزینه را تعیین کرد. قیمت سیم کشی دندان به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

 

برای اطلاع از هزینه دقیق خدمات ارتودنسی دندان در کلینیک بارانا، حتی الامکان به صورت حضوری مراجعه نمایید تا پس از معاینه توسط دندانپزشک و با توجه به هر یک از عوامل تأثیرگذار بر هزینه ارتودنسی دندان در مشهد، از تعرفه قطعی و نهایی آگاه شوید و سریعتر برای درمان دندان هایتان اقدام کنید.

 
ارتباط با کلینیک دندانپزشکی بارانا مشهد
کلینیک بارانا بهترین دندانپزشکی مشهد با پرسنل مجرب در خدمت شماست.

عوامل مؤثر در تعیین قیمت ارتودنسی دندان در مشهد

1– تجربه و تخصص دندانپزشک: هر چه تجربه و مهارت دندانپزشک بالاتر باشد، هزینه درمان بیشتر و قاعدتاً کیفیت کار هم بهتر می شود. توصیه میکنیم برای گرفتن نتیجه بهتر، حتماً به بهترین متخصص ارتودنسی در مشهد مراجعه کنید.

 

2- هزینه های مرتبط با ارتودنسی: قبل از انجام ارتودنسی، هزینه یکسری خدمات از قبیل معاینه، عکس دندان و … در محاسبه هزینه ارتودنسی دندان و اعلام تعرفه نهایی به بیمار تأثیرگذارند. همچنین ممکن است بعد از معاینه توسط ارتودنتیست، نیاز به کشیدن یا ترمیم دندان ها نیز باشد.

 

3- نوع ارتودنسی دندان: یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت ارتودنسی در مشهد روش انتخابی شماست؛ هزینه روش های مختلف باهم متفاوت است. برای مثال هزینه ارتودنسی سرامیکی بیشتر از فلزی می باشد.

 

4- مدت زمان درمان ارتودنسی: با طولانی شدن دوره درمان ارتودنسی مشهد، تعداد جلسات مراجعه به پزشک بیشتر و به مراتب هزینه هم بالاتر می رود.

مزایای دریافت ارتودنسی دندان در مشهد به صورت اقساطی

از مهم‌ترین معیارهای تصمیم‌گیری برای درمان ناهنجاری‌های دهان، قیمت ارتودنسی می‌باشد. از طرفی خوب می دانید که خدمات دندانپزشکی هزینه های بالایی دارند و شما نمی توانید به صورت مکرر برای کشیدن دندان و یا درمان پوسیدگی و یا مهم تر از همه کاشت دندان به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنید. زیرا تمامی این درمان ها پر‌هزینه می باشند و تأثیر مخربی بر کیفیت زندگی و در نتیجه بر سلامت افراد می گذارند.

با فراه شرایط ارتودنسی اقساطی، شما می توانید با درمان سریعتر ناهنجاری های دهان و دندان از پیشرفت و ظهور برخی بیماری ها پیشگیری کنید. به علاوه اقدام به موقع و سریع برای ارتودنسی دندان در مشهد، می تواند شما را از انجام بسیاری از درمان های پر‌هزینه در آینده باز دارد.

مژده: در کلینیک بارانا شما تمام هزینه ها را به صورت یکجا پرداخت نمی کنید و می توانید از مزایای ارتودنسی اقساطی در مشهد بهره مند شوید. ما در کلینیک بارانا شرایطی را فراهم کردیم تا کسی مجبور نباشد به خاطر هزینه های زیاد ارتودنسی، از انواع ناهنجاری های فک و دندان در دهان خود رنج ببرد.

 

برای دریافت خدمات ارتودنسی اقساطی در مشهد با شماره 09157609009 – 05137609009 تماس بگیرید.

آیا تبلیغات ‘ارتودنسی رایگان مشهد’ حقیقت دارد؟

منظور از ارتودنسی رایگان در تبلیغات مختلف، همان مشاوره و راهنمایی های لازم قبل از درمان به این روش می باشد. هیچ کلینیکی قادر به ارائه خدمات آن هم به صورت رایگان نمی باشد. بعضاً این امکان وجود دارد که در برخی کلینیک ها علاوه بر مشاوره، برای معاینه وضعیت دهان و دندان از شما هزینه ای دریافت نگردد.

به طور کلی عناوینی چون ‘ارتودنسی رایگان در مشهد‘ و یا ‘ارتودنسی ارزان در مشهد‘ صرفاً برای جذب بیمار و تبلیغ بیشتر می باشد و واقعیت ندارد. از این رو تلاش برای پیدا کردن مرکزی حتی اگر از چنین شرایطی برخوردار باشد، بی فایده است چون ممکن است سلامت شما را به خطر بیندازد و در نهایت مجبور به پرداخت هزینه های سنگین برای جبران خسارات به وجود آمده در آینده باشید.

ارتودنسی چیست و چه کاربردی دارد؟

ارتودنسی یک شاخه از علم دندانپزشکی است که کاربرد درمانی – زیبایی دارد و با اصلاح و درمان ناهنجاری های دندانی مثل بهم ریختگی دندان ها، فاصله زیاد بین دندان ها، نامتقارن بودن فک ها و … علاوه بر اینکه دندان های مرتب و لبخندی زیبا به ما هدیه می دهد، مشکلات احتمالی در صحبت کردن و جویدن را نیز برطرف می کند.