بریج دندان چیست؟

کلینیک بارانا؛ مجهزترین دندانپزشکی در مشهد

بریج دندان چیست؟

بریج دندان در مشهد جایگزینی مناسب برای دندان مصنوعی است. این شیوه درمانی را با نام کاشت دندان بدون ایمپلنت در مشهد هم می‌شناسند. با این روش افراد می‌توانند عملکرد دهان خود را در حین صحبت کردن یا غذا خوردن بهبود بخشند.

دندانپزشکان بریج دندان را به گونه‌ای نصب می‌کنند که دو تاج دندان، روی دندان‌های پایه در دو طرف شکاف دهان قرار گیرد. علاوه‌بر این، بریج دندان یک پونتیک دارد که دو روکش را به هم متصل و شکاف را پر می‌کند. قیمت کاشت دندان بدون ایمپلنت در مشهد از قیمت ایمپلنت دندان کمتر است، اما در هر صورت بیمار باید مبلغ قابل توجهی را برای استفاده از این شیوه درمانی بپردازد.

این شیوه درمانی کمک می‌کند تا شما از هر گونه مشکلی در خصوص زیبایی؛ مانند جدا شدن دندان‌های از دست‌رفته جلوگیری کنید. نام دیگر بریج دندان، پل دندان است و مطابق با نام خود پلی برای اتصال یک دندان به دندان دیگر محسوب می‌شود.

 

“کلینیک دندانپزشکی بارانا یکی از مجموعه‌هایی است که با داشتن متخصصان با تجربه می‌تواند خدمات نصب بریج دندان در مشهد را به بهترین شکل و به صورت کاملاً ضمانت شده به شما ارائه دهد.”

مراحل بریج دندان و چگونگی انجام آن

شما برای انجام مراحل نصب بریج دندان در مشهد معمولاً به دو نوبت ویزیت نیاز دارید. در ویزیت اول یک بریج موقت نصب و شکاف‌هایی برای پل‌های دائمی ایجاد می‌شود.

در ویزیت دوم پل موقت برداشته و پل دائمی جایگزین آن می‌شود. دندانپزشک شما در این مرحله، از مواد موقت برای نگه‌داشتن بریج در جای خود استفاده می‌کند. بهتر است که در طی چند هفته، بریج دندان شما توسط دندانپزشک معاینه شود.

دندانپزشک بارانا، کاشت بریج دندان را در 2 نوبت انجام می‌دهد تا اطمینان کامل حاصل کند که آیا نحوه گذاشتن بریج دندان شما را به درستی انجام داده است یا خیر؟! در نظر داشته باشید که مانند هر روش دیگری ممکن است در حین کاشت یا بعد از انجام بریج دندان در مشهد، عوارضی به وجود آید.

یادتان نرود که بریج‌های دندان اگرچه ممکن است به‌عنوان دندان طبیعی شما عمل کنند، اما واقعاً طبیعی نیستند. دندانپزشکان کلینیک بارانا مشهد برای زیبایی دهان و دندان شما نهایت تلاش و تخصص خود را به‌کار می‌گیرند؛ چرا که بر این باورند که لبخند زیبا حق همه افراد است.

آیا امکان تعویض بریج دندان وجود دارد؟

بله- تعویض بریج دندان زمانی اتفاق می‌افتد که ساختار بریج آسیب ببیند. اگر شما برای درآوردن بریج دندان خود به موقع اقدام نکنید، ممکن است به سایر مشکلات دهان به‌ویژه عفونت و یا بیماری های مربوط به لثه مبتلا شوید. اگر شما سعی کنید که مصرف غذاهای سفت و چسبنده را به حداقل برسانید، امکان آسیب دیدن بریج دندان و همچنین نیاز شما به تعویض به همان میزان کاهش می یابد.

در ویدئو زیر شما مراحل بریج دندان مشهد را مشاهده خواهید کرد:

 

                                                                                                                   لینک منبع: 

بریج دندان در مشهد | آیا بریج دندان خوب است؟


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.