خدمات دندانپزشکی اقساطی در کلینیک بارانا

کلینیک بارانا؛ مجهزترین دندانپزشکی در مشهد

خدمات دندانپزشکی اقساطی در کلینیک بارانا

امروزه قیمت خدمات دندانپزشکی سر به فلک کشیده به طوری که دندان درد و مراجعه به دندانپزشکی تبدیل به یکی از نگرانی‌های افراد شده است. کلینیک دندانپزشکی بارانا در مشهد این نگرانی را برطرف کرده و دیگر لازم نیست برای مراجعه به دندانپزشکی هزینه‌های هنگفت پرداخت کنید. علاوه‌بر عدم پرداخت هزینه‌های بالا، میتوانید برخی از خدمات را در این کلینیک به صورت اقساطی دریافت نمایید.

.

خدمات دندانپزشکی اقساطی مشهد

 علاوه‌بر خدمات زیبایی درمانی مانند کامپوزیت، لمینت و بلیچینگ، خدمات درمانی مانند عصب کشی، جرم‌گیری، ارتودنسی، کشیدن دندان و پر کردن و دندانپزشکی کودکان...نیز توسط کلینیک انجام میشود. شایان به ذکر است که این کلینیک تخصصی از جمله ارائه‌دهنده‌های خدمات دندانپزشکی اقساطی مشهد نیز است. ایمپلنت، ارتودنسی، لمینت و ... از جمله مواردی است که شامل پرداخت قسطی میشوند.

کلینیک بارانا با در نظر گرفتن شرایط عموم مردم و نیاز جامعه، شرایط پرداخت اقساطی را فراهم کرده است؛ زیرا بسیاری از مردم با توجه به هزینه‌های بالا به دندانپزشکی مراجعه نمیکنند. این مسئله باعث خراب‌تر شدن دندان‌ها و ناسالمی دهان میشود و هزینه‌ها را افزایش میدهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خدمات دندانپزشکی و شرایط اقساطی با شماره تلفن‌های 05137609009 - 09157609009 تماس بگیرید.

اگر در مشهد سکونت دارید، در صورت نیاز به دندانپزشکی، می‌توانید به کلینیک بارانا واقع در خیابان سجاد، بین سجاد 2 و 4مراجعه کنید.

خدمات دندانپزشکی بارانا

دندانپزشکی بارانا با کادر پزشکی مجرب، خدمات با کیفیت و ارزان توجه هر بیماری را به خود جلب می‌کند. در واقع این کلینیک با استفاده از مواد و دستگاه‌های با کیفیت و ارائه خدمات ارزان، باور اشتباه «ارزان و بی‌کیفیت» را تغییر داده است. در ادامه به چند مورد از خدمات دندانپزشکی بارانا اشاره میکنیم.

کامپوزیت دندان:

یکی از خدمات دندانپزشکی اقساطی مشهد، کامپوزیت دندان است. کامپوزیت، روشی بدون درد برای زیباتر کردن لبخند شما است. کامپوزیت یک تکنیک دندانپزشکی زیبایی مدرن و ماندگار است که برای ترمیم و جوانسازی دندان‌هایی استفاده می شود که آسیب دیده‌، بدشکل یا تغییر رنگ داده هستند.

لمنیت دندان:

لمینت دندان پوسته‌ای نازک است که بر اساس نیاز فرد توسط موادی به رنگ دندان طراحی می‌شود. این پوسته‌ها به منظور تغییر رنگ، شکل، اندازه یا طول دندان ها و بهبود شکل ظاهرس آن‌ها برای داشتن لبخندی بهتر به دندان‌ها چسبانده می‌شوند.

درمان ریشه و عصب کشی دندان:

در صورت پوسیدگی و عفونت شدید دندان به طوری که به عمق ریشه دندان نفوذ کند، عصب کشی الزامی است. در عصب کشی، دندانپزشک برای جلوگیری از پیشرفت پوسیدگی، عصب را خارج کرده و با مواد مخصوص پر میکند. عصب کشی از آن دسته از درمان‌هایی است که باید فورا انجام شود و اگر پیگیری نکنید باعث از بین رفتن دندان میشود. اما بسیاری از افراد به دلیل هزینه‌های بالای درمان، پیگیری نمیکنند. خوشبختانه کلینیک بارانا با خدمات مقرون به صرفه این مشکل را حل کرده است.

بلیچینگ دندان:

یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی دندان، بلیچینگ است. رنگ طبیعی عاج مینا ممکن است به مرور زمان به رنگ زرد، نارنجی، قهوه‌ای، خاکستری حتی آبی یا سبز تبدیل شود. اما بسیاری از لکه‌ها را می‌توان با روش بلیچینگ با موفقیت از بین برد. در این روش آسان و مقرون به صرفه، دندانپزشک متخصص با نفوذ مواد سفیدکننده به مینای دندان باعث سفیدی و درخشان شدن دندان میشود. با بلیچینگ دیگر لازم نیست پوسته‌ای به رنگ دندان برای شما طراحی شود. به یاد داشته باشید که ممکن است برای افرادی که دندان‌های حساس یا ریشه در معرض دید دارند ناراحت‌کننده باشد.

ایمپلنت دندان:

ایمپلنت دندان یک پیچ تیتانیومی است که مستقیماً در استخوان فک شما قرار می‌گیرد و جایگزین ریشه دندان از دست رفته شما می‌شود. پس از نصب، استخوان اطراف ایمپلنت شما به تدریج به آن جوش می‌خورد و ایمپلنت را محکم در جای خود نگه می‌دارد. سپس یک دندان مصنوعی با رنگ و شکل دندان‌های موجود شما مطابقت دارد، روی ایمپلنت قرار می‌گیرد و یک دندان ثابت و لبخندی طبیعی به شما می‌دهد.

جراحی لثه:

جراحی لثه برای رفع بیماری لثه یا پریودنتال که به دلیل عفونت باکتریایی روی بافت لثه تأثیر می‌گذارد و باعث التهاب، تورم، قرمزی و از بین رفتن استخوان‌های اطراف دندان می‌گردد، انجام میشود. بیماری پریودنتال زمانی شروع می شود که باکتری های موجود در دهان از قبل به دندان‌ها و لثه ها چسبیده باشند. با رشد و تکثیر باکتری‌ها، پلاک دندانی تشکیل می‌شود. پلاک های دندانی را می توان با روش‌های معمول بهداشت دهان مانند مسواک زدن دندان ها و نخ دندان کشیدن و انجام عمل جرم‌گیری دوره‌ای و پلانینگ ریشه از بین برد. اگر پلاک دندان برداشته نشود و برای مدت طولانی روی سطح دندان بماند، بافت های لثه تا زمانی که بیماری لثه ایجاد شود، احتمالا ملتهب می شوند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.